អ្នកទិញអចលនទ្រព្យព្រមទាំងអ្នកដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណដោយរដ្ឋជាអ្នកលក់ដូរដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណឈ្មួញកណ្តាលអចលនទ្រព្យឬឈ្មួញកណ្តាលត្រូវតែបន្តដោយស្មោះត្រង់នូវវិធីសីលធម៌។នេះគឺជាតម្រូវការផ្នែកច្បាប់ក៏ដូចជាផ្នែកមួយនៃក្រមសីលធម៌របស់ក្រុមហ៊ុនអចលនទ្រព្យប៉ុន្តែមនុស្សជាច្រើនចេះនិយាយពាក្យសន្យាប៉ុន្តែបរាជ័យក្នុងការបន្តទៅមុខ។បុគ្គលទាំងនេះត្រូវតែគោរពគំនិតហើយបន្តដោយការបង្រៀនពីអ្នកជំនួញពិតប្រាកដនៃសីលធម៌ភ្នាក់ងារអចលនៈទ្រព្យឱ្យបានជាប់លាប់ថាងាយស្រួលឬអត់។
អត្ថបទនេះនឹងព្យាយាមសង្ខេបតែចំនុចសំខាន់ៗ 8
 1. ការពិត:
ប្រាប់ការពិតថាតើវាងាយស្រួលឬអត់! នេះមានន័យថាជៀសវាងការនិយាយកុហកឬពាក់កណ្តាលសេចក្តីពិតប៉ុន្តែជាការផ្តល់ការព្យាបាលសីលធម៌ដល់អ្នកដែលអ្នកតំណាងជាអតិថិជនឬអតិថិជន។
 2. ការយល់ចិត្ត: ភ្នាក់ងារមួយជំពាក់អតិថិជនរបស់ខ្លួនកម្រិតខ្ពស់នៃការយល់ចិត្តពិតប្រាកដដូច្នេះដើម្បីអាចយល់បានល្អបំផុតអ្វីដែលពួកគេស្វែងរក, ត្រូវការ, យល់និងអាទិភាព។ តើនរណាម្នាក់អាចបម្រើអតិថិជនរបស់ខ្លួនតាមរបៀបដែលល្អបំផុតរហូតដល់ លុះត្រាតែពួកគេប្តេជ្ញាក្នុងការស្តាប់ស្តាប់ការរៀនសូត្រនិងការយកចិត្តទុកដាក់អំពីបុគ្គលដែលជួលអ្នក?
3. អាកប្បកិរិយា: មនុស្សម្នាក់ត្រូវតែមានភាពស្មោះត្រង់វិជ្ជមានអាចធ្វើបានអាកប្បកិរិយាផ្តោតលើវិធីដ៏ល្អបំផុតដើម្បីតំណាងនិងបម្រើផលប្រយោជន៍ល្អបំផុតរបស់អតិថិជនអ្នក! វាត្រូវការវិន័យ, ការផ្តោតអារម្មណ៍, និងបំណងប្រាថ្នាដើម្បីបន្ត, សីលធម៌, គ្រប់ពេលវេលា!
4. តួអក្សរ: ឥរិយាបថសីលធម៌គឺជាសមាសធាតុស្នូលនៃការមានបុគ្គលិកលក្ខណៈដែលមានគុណភាពដោយផ្តោតលើផលប្រយោជន៍ល្អបំផុតរបស់អតិថិជនអ្នកជាជាងផលប្រយោជន៍ផ្ទាល់ខ្លួននិងភាពលោភលន់ឬភាពអាត្មានិយម!
5. ក្បាល / បេះដូង: ដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលបំណងនេះនិងមានឥរិយាបថត្រឹមត្រូវវាជាការចាំបាច់ដើម្បីរៀននូវអ្វីដែលចាំបាច់និងយល់ស្របជាមួយវាស្របតាមក្រមខណៈពេលដែលកំពុងបន្តកម្រិតនៃឥរិយាបទសីលធម៌និងការប្តេជ្ញាចិត្ត ការភ្ជាប់អារម្មណ៍ដែលបង្ហាញអ្នកយ៉ាងច្បាស់។ ចេតនា!
6. ភាពសុចរិត មនោគមវិជ្ជា គំនិត; ការស្រមើលស្រមៃ: ការថែរក្សាសុចរិតភាពដាច់ខាតជាញឹកញាប់មានអ្វីមួយដែលពិបាកព្រោះវាទាមទារការប្តេជ្ញាចិត្តយ៉ាងខ្លាំង! ប្រកាន់យកនិងរក្សាមនោគមន៍វិជ្ជាដែលអ្នកដាក់បញ្ចូលគំនិតដែលពាក់ព័ន្ធ។ ជាមួយនឹងសហករណ៍មួយអាចធ្វើបានការស្រមើលស្រមៃផ្តោតលើផលប្រយោជន៍ល្អបំផុតរបស់ម្ចាស់ដី។
7. តម្រូវការ ពណ៌ ការចរចារៈ
ឥរិយាបថរបស់មនុស្សម្នាក់ត្រូវផ្តោតលើការដោះស្រាយតម្រូវការរបស់បុគ្គលនិងការធ្វើដូច្នេះដោយការគោរពចំពោះភាពខុសគ្នាជាច្រើនដែលបែងចែកភ្នាក់ងារសីលធម៌ពីអ្នកដទៃ! ជាការពិតភ្នាក់ងារសីលធម៌ដឹងថាពួកគេត្រូវតែមានចរចារយ៉ាងល្អិតល្អន់ក្នុងផលប្រយោជន៍ល្អបំផុតរបស់អតិថិជនរបស់ពួកគេ!
8. បង្កើតឱ្យមានសុឆន្ទៈ
 ការធានា / ភាពស្មោះត្រង់: វាចាំបាច់ណាស់ក្នុងការធ្វើ, ទាំងអស់អាចធ្វើបាន, ដើម្បីជាប់លាប់, បង្កើតសុច្ឆន្ទៈ។ តើអ្នកនឹងមានឆន្ទៈក្នុងការធានាទាំងសេវាកម្មដែលអ្នកនឹងផ្តល់ក៏ដូចជាការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់អ្នកចំពោះភាពស្មោះត្រង់ទាំងស្រុងដែរឬទេ?